Å vad roligt

Åh såhär bortskämd har jag inte kännt mig på länge. Mina älskade kusiner (läs bästa vänner), är hos mig, har varit hos mig hela veckan i princip. Vi har varit ute och promenerat mellan bomhus och brynäs massvis, ätit sjukt mycket mat och kolhydrater, fast man inte får det och allmänt bara njutit av varandras sällskap med Vogue på balkongen i solen med en hemmagjord chailatte. I princip varenda dag har vi bara hängt och I love it! Sitter nu och spanar efter sistaminuten resor, eftersom jag drar till Alanya lite spontant på vila-upp-mig-semester med min mor och min Maria, för andra gången. Vilken trio, vilka vänner!

Imorgon ska jag upp och jobba, thank God för jobb.

Sovgott vänner, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0