Arlanda

Hemma från träning, bmw'n och jag till arlanda inatt, mot bror som kommer hem från New York, Miami och någon by i Carolina. Ni blir väl inte chokade när jag säger att jag saknat honom? Vi är bästisar bror och jag. Har varit borta i ungefär tre veckor nu, buhu! Vi kanske blir ännu mer bästisar om han råkar ha med sig en iPhone eller massvis av victorias secret produkter med sig hem till moi. Träningen var rolig, kommer definitivt fortsätta med station! Med detta sagt var det exakt 5 minuter kvar till Desperate Housewifes, dubbelavsnitt, och där mellan ska jag hinna speeda upp till kvantum för I need A-fil och baristamjölk - HETS! Välkommer till mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få en smula mias secret senare ;););) tror hon är fyndig

2009-04-14 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0