busy-day

Idag har jag mycket på schemat. Ska hinna med massor, typ banken, spinningen, hälsa på m, till skolan, shoppa, fixa, men det är lite fredags-stämning över det hela. Ska dejta upp mina bästisar för en heldag! Ska kolla in en iPhone idag med, som den apple-nörd jag är. Vill vekligen ha en! Mina riktiga äpplen är också slut, så jag måste köpa hem massvis. Idag ska jag också unna mig en islatte, fy fan vad gött! Dessutom ska det bli varmt idag! Kvällen bjuder på festligheter med underbara vänner, ska bli kul!

 Woho, fem dagar till sol, bad och drinkar!

ha en underbar dag vänner!

Kommentarer
Postat av: mia är

så sjukt jävla peppad!!! WOOOOOAAAHOOOO :D

2009-04-25 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0