ett bra telefonsamtal

Idag ringde det på min hemtelefon. Det var bara positivt och bra måste jag säga. Jag har försäkrat min sommar med jobb, det är ett bra jobb, ungefär inom det jag jobbar nu, fast "högre standard" enligt mig, dessutom får jag ledigt mitt upp i allt så jag kan åka hem till turkiet en sväng, igen och kolla in hur mitt hus mår. Det känns glammigt måste jag säga. Nu ska jag äta mat. Känslan av att jag har pluggat idag gör mig satisfied och jag känner mig rätt stolt över mig sjäv. Därmed har jag egentligen dålig självdiciplin när det kommer till sånna här viktiga saker man måste prioritera. Det blir ingen träning idag, däremot imorgon! Woho!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mia

FINT! YYYYyy beddan, Y! :D:D:D

kukkul.



jag har insett en sak. jag har ju redan ett jobb :):)

2009-04-17 @ 01:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0