God eftermiddag vänner!

Åh vad jag har hunnit med massor idag, är en smula trött dock men det gör inget. Ska brygga en kopp kaffe och läsa senaste nr av VR i soffan med min älskade hund och den andra älskade bonushunden jag har dagen till ära. Ja, jag är hundvakt andra dagen i rad och det är himla mysigt måste jag säga att Rocky har fått en kompis, även fast han är kaxar sig mot starckars Jocko, som han heter. För övrigt ser Jocko ut som ett lamm, vilket jag finner mycket charmigt! Runt kl 19 ska jag på skivstångspasset på F&S tillsammans med M. Efter det ska vi på mys-bio! Köpte skitsnygga byxor från ginatricot igår för 49 spänn! Jag älskar dom för det är varken, chinos, jeans eller leggings. Äntligen vanliga byxor som är snygga! Fan måste hinna köpa äpplen. Köp aldrig euroshopper äpplen för att dom är billigare än de "vanliga". Dom suger och smakar skit. Nu vet ni!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0