greetings from work

Befinner mig på min arbetsplats och har glassigaste schemat någonsin, dock kan detta variera extremt från dag till dag och ibland såklart är kaotiskt istället. Solen skiner och jag är glad för våran kaffemaskin här har gått sönder, haleluljah, för det var sjukt äckligt kaffe i den, så nu dricker vi äkta perkulator kaffe. Det är i alla fall mycket bättre än äckel jobmeal. Dessutom snor jag grädde ur den allmänna kylen, jag är den som alla hatar, fast jag lägger på en fasad och verkar inte alls som en kleptoman i mina kollegors närvaro. Grädde i kaffe är minsann jävla gott. Jag lovar! Appropå sno, ska tjuva en tjänstebil nu och förflytta min hund från brynäs till bomhus, ja, han är också ett skilsmässobarn.
Efter jobb blir det betala resan på ticket på drottninggatan. Chater, here I come!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0