hej ny dag

I morse var jag ute och gick med min älskade kusin och bästa vän. Det var underbart naturskönt och skönt tidigt på dagen. Hann inte med något bloggande igår, blir inte mycket idag heller för den delen. Imorgon drar jag utomlands en vecka för sol, bad och party och det är mycket som måste fixas innan. Jag vet inte ens vart mitt pass ligger... Packa får jag göra under dagen och jag måste hinna hämta ut lite paket på posten. Igår var jag på stan i solen och sippade kaffedrinkar i solen med vänner. Slank in på Myrorna och köpte mig två par oldschool Levi´s som jag sen klippte av till skitsnygga jeans-shorts. Fett bra! Linnebyxor från H&M, min favvo i sommar! Lite ribbade linnen, osv. Kvällen avslutades med vänninor på Georges. Nu ska jag ladda iPoden med chartermusik!

puss älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0