hej ny dag

Jag har inte haft tid att sitta framför en dator i dag. Eller jag har inte riktigt orkat. Var som sagt hos s igår kväll och det blev himla sent. Vi såg Marley & me och det måste vara en av de bästa filmer jag sett. Jag tror man måste äga en hund för att kunna relatera till den på det sättet. Bra var den i alla fall! (Du kan se den även fast du inte har en hund, jag lovar.) Sitter på jobbet nu och pratar med mina lite äldre och erfarnare kollegor om nät-dejting. Det där verkar ju skitroligt och dom går lös och dejar hejvilt höger vänster, medan en annan sitter och förtidspensionerar sig. Efter jobbet blir det ingen träning heller, för det orkar jag inte heller. Ska träffa m! Kul! Vi hörs ikväll älsklingar,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0