kvällens

Mina underbara C & W dök upp med massa godsaker och glatt humör hos mig ikväll. Det blev film, mys och skitsnack. Nu blir det mindre kul - plugg. Det måste göras. Senare ska jag och Rocket ut på kvällsprommis, det är uppskattat faktiskt. Idag var även sista ansökningsdagen för högskolan, kollade igenom min ansökan igen och det känns helt okej. Förmodligen flyttar man upp till (kalla) Sundsvall till hösten för att bli bright(are) och läsa internationell statsvetenskap, yep, jag ska bli ambassadör. Egentligen skiter jag i det, jag ska bli en rik diplomat och köra skitsnygga bilar.

Kommentarer
Postat av: mallan

sluta snacka skit.

inte nyttigt för er.

(moralmoral)

2009-04-15 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0