lördagens planer

Ännu en lördag och våren känns himla avlägsen och långt bort. Jag skulle träna vid lunch idag med M, men chefen från jobb nr 2 ringde och hörde om jag kunde hoppa in extra, hey, why not? Det är roligt att jobba med make-up och hudvård. Var ute och gick en sväng i morse, det var sjukt himla kallt. Längtar till resan nu... När jag kom hem var dörren låst och jag hade så klart ingen nyckel, det fanns bara en sak att göra. Hoppa in genom badrumsfönstret, jag får fortfarande plats! Woho! Slutar kl 15 då ska jag och pappa åka och storhandla en sväng, ikväll ska jag till S för myspys-kväll med andra kvinnor och människor.
Måste svänga in på Pressbyrån innan jobbet för att uppdatera mig med senaste InStyle och teenVogue, kanske låter ytligt, men jag kallar det för vardagslyx!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0