Måndag fast söndag

Helgen har varit blandade känslor med massor av drama och händelser. Både bra och dåliga, orkar inte gå in mer på det. Som ni ser kära vänner har jag beslutat mig för att skaffa en ny blogg. Dels för jag är skitrolig att läsa om och att jag älskar mig själv. Jag bryr mig inte om vad alla säger, jag skriver provocerande och jag gillar det.
Kvällen blir lugn - jävla påsk som aldrig tar slut, samhället slutar fungera och ica stänger sjukt tidigt här i bomhus. Men eftersom jag är hurtig tänker jag bege mig mot gymet för 60 min spinning. Det blir massor av turkmat ikväll, då min mor bjudit hem alla turk-kusiner för mys. Har sett fram emot detta hela dagen.
På återseende!

XOXO

Kommentarer
Postat av: mia

turkmat, jag vet nog allt vad ni ska äta ;)

2009-04-13 @ 14:30:37
Postat av: Jo

Hej lilla blogg, fint att se dig igen :)

2009-04-13 @ 19:11:22
URL: http://emjoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0