my weekend baby

Jag har jobbat idag, känns slitigt eftersom klockan var himla mycket innan jag somnade efter gårdagens festligheter. Det var trevligt med sång, dans och vin. Det är inte så konstigt att man är trötter. Efter jobbet körde jag vidare på min shoppingterapi, dag 3! I love it, en kvinna måste ju spendera sina cash! Det blev lite smått, bla en jättefin väska, rätt dyr dock för att inte vara en märkesväska, men hey! Bara för att det inte står Mulberry på den så kan den ju vara het ändå! Trött som jag är ska jag iväg på kalas ikväll, efter det eventuell grillning med underbara vänner i solndegången. Låter väl härligt! Just ja, lilla Time-butiken här nere, som för övrigt är svindyr, har värsta prissänkningen på nötter!! Nöt-freak som jag är, måste jag springa ner och köpa på mig typ 3 kg. Nötter är min last. Nötter är bättre än allt. Nästa bättre än Ben & Jerry's(!)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0