orkar inte vara vaken

Klockan är inte mycket och jag är dödstrött. Blivit lite plugg idag men massor av annat med. Skönt att det snart är färdigt, lägger på slutspiretn imorgon. Annars har dagen i korthet inehållit grillning, film, handlat, varit hundvakt, osv. Kollar på en film på trean nu, den är mysig, men jag orkar inte titta mera, för jag är helt enkelt för trött! Suttit och slö-lagt massa bud på sjukt jävla snygga loboutins på tradera.se som jag absolut inte har råd med egentligen. Typiskt mig. Imorgon ska jag ta dagen som den kommer, men en sak vet jag i alla fal, jag ska träffa min M som jag inte har träffat tillräckligt nog nu den senaste tiden. Sluta bo långt borta!

puss & godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0