pappa, sluta mata mig!

Min pappa är bäst, han lagar grym mat. Det finns en nackdel. Jag äter den. Efter dagens arbete fanns det bulgur med tomat och lök, kycklingfilé gorgonzola, sås och grönsaker. Okej, det sistnämnda är ju bra, men inte det andra. Massa carbs och annat förbjudet. Så är det alltid här, han är för bra på att laga god mat. Jäklar!
Bara därför och lite för att jag vill, så ska jag på station 75 min på fjärran ikväll, första gången. Det är roligare att kombinera! Peppar upp iPoden med peppmusik för en runda med Rocket, (Rocket är samma sak som Rocky, alltså samma tjockis-chihuahua för er som inte har fattat det.)
Hörs efter träningen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0