vårruset

Jag ska springa vårruset i år med mina kollegor, vi är 12 pers och får därför massor av picknik. Sjukt bra med mat när man har kutat omkring staden som ett miffo. Nä men jag har tjatat om detta vårrus och blev glatt överraskad, chefen ska tom. trycka upp t-shirts åt oss! Vi ska vara fashionabla också, såklart.
Jag ska jobba idag hela dagen, på mitt andra jobb. Efter det ska jag på boxercise och svattas bort min kolhydrats-rika frukost och förmodligen lunch, middag, mellanmål osv... På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PETER SIEPEN! jag ska ansöka om en date.. kanske. fan vågar inte ler försiktigt ... reklam till vårruset u know.

mmmh. jag hejar på er :)

2009-04-23 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0