what a morning

Igår kväll skrev jag flitigt på min socialkunskap (tenatar upp kurser), jag var nästintill färdig med mina två, tre A-4 sidor på word. Jag trycker på spara som... Rätt som det är så "svarar inte" Word programmet och jag har inte sparat mitt flitiga lilla arbeta en enda gång. JÄVLA SKIT! I hopp om att den "ska svara mig" om en lite stund väntar jag. Klockan blir väldigt mycket sent för min lilla hjärna och jag får psykbryt, väcker pappa och gråter. Pappa ger mig choklad mitt i natten och det känns lite bättre. Alltså äntligen när jag tar mig i kragen, kommer på vad jag ska skriva om och gör det bra, så skiter sig allt! Precis allt. Jag lämnade datorn på under natten för att mitt arbeta kanske skulle överleva ändå. Men nej. I morse sket jag i det och började om en liten bit för att sedan spara det i tid. NEJ. Det gick minsann inte.
Nu är jag klar, har varit uppe med tuppen och börjar sedan klockan 7 imorse, rullade iväg till brynäs för att prova min lycka på en ny dator. Äntligen är jag färdig, kanske dock inte samma goda kvalite som innan, men det skiter jag i.

Puss alla små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0