frisör-kusiner är grymt bra att ha!

Min kusin F är frisör i Gävle och har precis öppnat sin alldeles egna salong mitt på drottninggatan. Den är så snygg! Det är alltid hon som fixar och donar med mitt svall, vare sig det är klippning av lugg eller färgning av utväxt. Nu har världes grymaste plattång från GHD kommit till salongen. Den är svinigt jäkla dyr och ingenting jag skulle prioritera, men herrejesus vilken pryl. Jag är egentligen inget fan av plattänger men jag rekommenderar den verkligen till er som ofta plattar håret. F hade med sig en hem till mig idag, hon är bäst för fan. Vilken promo jag har! Vi valde att locka mitt hår med den, det gick skitbra!








Kommentarer
Postat av: N E T T

hahah ja älskade boxen till plattisen =)

2009-08-18 @ 22:13:03
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: M a d l i n

jag plattar inte ofta håret alls.. ytterst sällan när man redan har så himla rakt hår hehe.. men när jag såg dina otroligt fina lockar blev jag intresserad av platttången som gör så fina lockar också! och blev tvungen att lägga en kommentar.. Fint hår har du, och fina lockar! :)

2009-08-22 @ 13:12:57
Postat av: M a d l i n

2009-08-22 @ 13:13:50
URL: http://maadlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0