hetsig dag. igen

Det har fixats och donats hemma i mina 20 kvadrat. Känns dock som om man inte kommer någonvart. IKEA måste vara den allra sämsta aktiviteten för familjer/förhållanden. Man blir irriterad, på dåligt humör och allmänt negativ. Det är ofta (läs alltid) problem på detta varuhus, gemensamt för hela Sverige. Såklart så var sakerna jag skulle ha slut(!) Så allt är fortfarande rörigt hemma hos mig. Böcker och tidningar ligger numera på golv och jag har ännu inget bord. Men så är det ibland. En kväll med kinamat + malin och pappsen gjorde mig genast på bättre humör dock. Snart börjar också korridorfestandet och alla roligheter, så man länner att man lever snart igen. ÅH så bra!

xx & godnatt.

Kommentarer
Postat av: fanny

jag jobbar på dinsko i hemlingby!

va pysslar du med nu? :)

2009-08-30 @ 09:50:44
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0