imorgon flyttar jag hemifrån

dagen d är snart här. Imorgon drar jag till s-vall och börjar om. Känns jättekonstigt och har skitmycket funderingar och tankar. Nog om det! Har shoppat en del idag, nöjd och glad åt mina inköp. Nu är jag mest trött och vill sova, men  måste vänta tills min auktion går ut på tradera. Klädkris och har noll inspiraion i klädväg, vet inte vad jag ska ha på mig, vilket i-landproblem. Kvällen var underbar då jag träffade mina tjejer på Waynes. Surrade tills stängning och nu känner jag mig trygg och glad när jag träffat dom. Vänner är underskattat! Titta så små dom var här :-) Ska lägga lite ansiktsmask och måla naglar snart. Nä nu ska jag glo igenom mina kläder och hoppas på bättre reultat, eller så skiter jag i det helt enkelt och bara grabar tag i något. Det brukar bli bäst så.



xxx på er mina små kycklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0