jag kan inte hjälpa det

Ärligt talat är jag inte ett superduper-fan av reggae, hiphop och fet rap. Men jag tror att den här sommaren fuckade upp mitt stolta indie-house psyke totalt. Jag kan inte sluta lyssna på lill john, Pitbull, Flo-rida, lil wayne, YOU NAME IT! Det är så jäkla mycket ös och känsla. Jag älskar det! Allt handlar om snygga sexiga brudar, sex, pengar, men det skiter jag i. Älskar det. Som om det inte vore nog så är jag hemligt kändis-kär i Pitbull, jag vet att han inte är skitsnygg, men fan, han är HOT. Jävla karisma-bomb. Nu ska jag sortera alla halvomma BEDHEAD flaskor och skaka rumpan i mina tvätt-kläder till Hotelroom service. Åååhhh, jag smääälter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0