kommit på en bra grej

Idag när jag stod och bakade så duktigt så kom jag på en sak. Jag har sjuk bra vänner, släkt, familj, chefer osv. Folk som bryr sig och lyssnar på mig. Kan vara jävligt tankspridd, paranoid och allmänt nojig som person. Samtidigt som ibland är för spontan för mitt eget bästa. Alla behöver prata med någon ibland och jag kom på det alldeles nu, hur bra jag har det som har så fina männikor. Mina närmsta vänner är mina barndomsvänner som kommer finnas hela tiden. Med min underbara familj och släkt så umgås alla vi som syskon, älskar det! Måste vara turk-generna.
Mycket för mig nu med flytt, ny stad, nya människor. Ni är himla snälla som hjälper mig med saker, allt från sänggavlar och inredning, till råd.♥



Fina Damla och storebror.

Så nu har jag varit tillräckligt sentimental, trots att jag är nykter. Nu måste jag diska allt skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0