om jag var tjej skulle jag vara lesbisk

Vilken tur att jag har VOGUE, instyle, glamour, ELLE osv. När jag känner mig lite nere så bläddrar jag igenom mina bedårande tidningar från hela världen och blir genast lite gladare. Det räcker för mig och jag lever för min vardagslyx. Andra tycker om att kolla på porrfilmer, spela instrument eller rida på ponnysar, medan jag nöjer mig med halvnakna glammiga kvinnor på lyxiga omslag. Lätt att jag skulle skita i att äta mat för att köpa senaste numret av brunsbaazar till pressat pris på pressbyrån för mina sista pengar. Skiter i vad alla tycker. That's it.

 Här är Kate Moss för Vogue China som jag köpte i Beijing 2008.


Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack! Tycker du har mycket rätt i det du skriver och tror jag stannar på min blogg. Trivs så himla bra!

2009-08-14 @ 16:58:03
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Jessica

nice!

2009-08-15 @ 21:25:54
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0