vinet försvann. Jag löser det.

Mitt vin försvann så jag sitter och findricker Moet just nu. Fan vad grymt, jag kommer aldrig bli en fattig stundet. Jag ska alltid vara rik, även om jag är fattig. Det finns inte, existerar inte. Ingen kan ta ifrån mig mitt lyxliv. (hahaha) Appropå annat: hittade en fest nere i huset, bjöd in mig själv därmed, nu med ännu mer lyckat resultat. Jag är provocerande och jobbig nu, jag är medveten om det. Det är skitkul och jag bara jävlas. Med mig själv. Ååååååååååååh va lessssss jag bliiiiiiiiiiirrrrr.


xoxoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: c

har du öppnat det nu? :D hur smakar det?

2009-09-03 @ 14:02:38
Postat av: pandora charms beads

D hur smakar det?

Postat av: louis vuitton mens sunglasses

Ååååååååååååh va lessssss jag bliiiiiiiiiiirrrrr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0