sverige"demokraterna"

fett kul! jag stör mig egentligen inte sådär fruktansvärt mycket på dom, rätt underhållande när Sveriges journalistkår triggar oss mortals och skapar kalabalik. manifestation kl 12 på torget mot dom jävlarna. alltså inte journalisterna. känns ju sjukt att inte delta. Sverigedemokraterna utnyttjar människors bekymmer och besvikelser i vardagen. ”Låt Sverige förbli Sverige”.

kära kära kära SD, vi har fet anledning att känna stolthet över swe, men det sverige extremhögern vill till har aldrig funnits! Sverige är inte, och har aldrig varit, ett inskränkt främlingsfientligt land som ängsligt vaktar sig självt. tvärtom är vi fan stolta över vår öppenhet och vårt engagemang i andra. Vi är stolta över att vår röst i världen förtjänar att lyssnas till. zlatan är lika svensk som kungen. jag är lika kines som min granne. fuckuuuuu.

Kommentarer
Postat av: lilla pojke

Sverige hade varit 0 utan utlänningar. Inga pizzerior ingen kinamat. Inga lilla al fadji att skratta åt:D

2009-12-05 @ 13:23:28
URL: http://denizbe.blogg.se/
Postat av: mia

:)



haha pig-leo



gaaaah ... . too many småtankar och så få ord..

2009-12-06 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0