hej alla som vill mäta trycket i mina element!

Min morgon började med sovmorgon. Ställde trots allt klockan på 09 för att jag ville ta det lugnt innan jobbet. D och jag hade bestämt kvällen innan att vi skulle ut och jogga en sväng i H-by. Det ringde idiotiskt mycket på dörren strax efter kl 09 imorse, (hade snoozat ihjäl mig), jag springer halvnaken till dörren i hopp om att det är D. Nej, där står två stycken unga hej-vi-är-snickar-män-som-ser-ut-som-surferboy-alá-california, som vill mäta mina element(?!)


Ehh, okej, visst. Help yourself! Jag bjöd på kaffe.

xxxxx

Kommentarer
Postat av: Petra

Meeen haaaallååå så vill jag också börja min dag!

Hunkar som ringer på dörren.

2009-07-08 @ 14:09:23
URL: http://petraedlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0