hej jag lever! sending live from the paradiset

Mın resa genom turkıet fortsatter. Flög fran Samsun till S och Antalya för ett par dagar sedan. Har hanger vi tre tjejer plus random killar i S pappa-betalar-hus. Nar jag ar har nere, hanger po beachen, drikcer Efes över dagligt rekommenderat intag, ser snygga killar, gör barsiliansk vaxning för 70 spann. shoppar billıgt, lever pa Starbucks, sa inser jag mer och mer hur mycket jag vill bo har. Fan vilken sommar, fan vad jag inte kan förklara battre an sa har. För övrigt ar det ca 38 grader varmt just nu och har i turkıet mater vi inte vara grader i skuggan. Lev livet kara bloggvanner för nu ska jag glida vidare i varan minicopper-cab in till cıty.

Gulegule, baybay!


Kommentarer
Postat av: mallan

:* snart är du tjugo!

2009-07-29 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0