livet är tillbaka!!

Efter ett par dagar i obalans med mig själv är jag back on track. Detta firade jag såklart med nagelförstärkning, uteservering och idag - lyxshopping och lunch med väninnor. Ja, orkar inte älta, men jag har varit fett grinig och allmänt i dåligt skick. Hos mig är det FF i typ två veckor nu, bara jag bror, och rocky. Detta måste också såklart firas, kanske med lite festligheter redan ikväll. Jobbar hela helgen, men känns också helt okej, eftersom jag lyckligtvis drar till lägenheten i Turkiet, i ungefär 3-4 veckor. Ååååhhh va skööönt... Slutar kl 13 idag, tar D's bil hem som är hundvakt till R och drar ner till staden och chillar.



Bjuder på en Ed Westwick för att han är to die for.

Love it.

Kommentarer
Postat av: mia

YYYY jag... är hemma Nu 4 på morgonen :)

2009-07-04 @ 03:47:13
URL: http://recepivedik.blogg.se/
Postat av: amanda

yes he is!

2009-07-05 @ 12:54:08
URL: http://prinsessaigefle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0