sovit för länge!!

Japp, jag vaknade 10:30. Lite ångest för jag inte hann min morgonpromenad innan jobbet, men, men. Vi får ta den efter jobbet helt enkelt. Sitter med kaffe och Gefle Dagblad. Pappa ringde kl 07 imorse och bekräftade mycket högtidligt att han duktigt nog har bokat ett inrikesflyg till mig med THY på måndag. Thank god för att slippa pendla med andra kollektivmedel. Det är en himla lång bit, annars är jag inte dens som klagar. Idag jobbar jag bara ett par timmar på mitt andra jobb som är roligt! Ett butiksjobb som inte involverar gamla människor, utan beauty. Got to love it.



Tur att man har världens bästa chef!
xxxx

Kommentarer
Postat av: Emelina

Heeej, ja det var verkligen skitkul att träffa dig. ja numret är bytt, men det är 0768630590 (: hör av dig, jag vill träffa dig igen!!! :P

2009-07-06 @ 12:34:57
Postat av: Big boss

Ja fast nog innebär det här jobbet en del gamla människor fast dessa är i alla fall vid liv så pass att de kan köpa dyra krämer som de tror ska ta bort deras rynkor som är djupare än galciärer.

NOOOOT!!!!



Hihih men bra för oss att de tror på det!



Sen sen my angel!!



Puss the Boss!

2009-07-07 @ 12:12:56
URL: http://petraedlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0