godförmiddag love!

Jag kanske verkaf off och leker anonym i mina kepsar, men är allmänt upptagen och jävlig just nu. Sommarschemat har börjat på både gott och ont och numera är jag en worikng-girl istället för travelling-girl. Ja, någon måtta får det väl ändå vara. Man måste ju casha in med jämna mellanrum för att kunna leva crem de lá crem. Nu är det bara 3 veckor kvar tills jag åker hem till Turkiet, en månad blir jag kvar denna gång. Det blir chickt! Ja, så nu är jag inne i mitt jobb-trans, men så illa är det inte. Jag har också vardagslys i form av shopping efter jobbet, lyxiga ELLE UK-edition om kvällarna och rosévin med mina underbara vänner i veckorna. Ingenting slår dock BeachClub a'la Marmaris... Pics lateron.
Kvällen bjuder på bio, häng och umgänge. Me like!



xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0