inte bara jobb-ig helg

ja som sagt, helgen har inte bara varit jobb. Eller jo det har det, men kombinerat med annat. Jag är inte den som dör bara för att jag, som alla andra människor, måste arbeta, sånt hatar jag. Det är det värsta jag vet! Orka liksom lägga ned totalt för att man råkar ha ett arbete. Gårdagskvällen bjöd mor på vin och det slutade med att jag smande runt kl 4. Idag spontan-åkte jag och min family till öregrund, och jag dog, typ. Öregrund är det nya svarta, nya gotland, Gävles St tropez. Jag och min D har redan bokat in helgen den 11 juli för tältning. Got to love it.

D och jag, i vanlig ordning, har hyrt tjejfilm på hemmakväll, precis som vi brukar. Jude law är med i den och jag har redan börjat min Jude-law-dregling.

Fast han är tunnhårig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0