inte en ledig dag så långt ögat kan nå

Söndag innebär inte alls vilodag! Jobbar i eftermiddag, men jag klagar inte! Har kommit in i mitt jobbtänkande nu, känns härligt och vuxenpoäng till mig. Iofs har jag jobbat hela min ungdom, men nu är det liksom schema och allvar. Men festa till klockan 03 och sen upp kl 06 för jobb en hel dag är inget att rekommendera, men hey, det är trots allt sommar! Veckans planer innehåller b la sthlm, vin, shopping och restaurangjobbande.



Richie är min bff in my mind.


Kommentarer
Postat av: mia

haha hur kan stressinlägg påverka dig bra?! :D

2009-06-21 @ 16:50:42
URL: http://recepivedik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan glömma att du vill komma och jobba hos mig då :o(

2009-06-21 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0