YSL - mitt barn

YSL tröstar mig när jag behöver det. Jag behöver peppas och sluta midsomar-deppa. Vilken tur att jag taxfree-shoppat massor av YSL prylar som gör mig glad. (Next after Chanel of course...)
lite senare... Nu har jag officiellt testat YSL-hudvården, och för er freaks som jag, som vet att de tidigare inte haft hudvård, kan jag säga att jag genast blev på bätre humör och känner mig mycket glamigare. Jag säger ju det, alla borde använda dyra saker. Jag ska spraya på mig sjuk mycket YSL youngsexylovely parfymen nu för att driva er till vansinne.
Mat och vin hos pappa. Sen blir det  midsommarfest, imorgon börjar jag jobba kl 06:00.




Love it.

Kommentarer
Postat av: miaYSLakaDSK

har ett fint foto på mig du kommer falla för. jag säger bara DSK! EY LÄÄÄÄÄN. :)

jag önskar idg allt gott formell

2009-06-20 @ 03:36:56
URL: http://recepivedik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0