solig lill-lördag

Idag är det onsdag och med andra ord lill-lördag i by-gävle. Här i just by-gävle tycker vi då om att köpa bag-vin och dricka den, helst utomhus och röka marlboro lights, fast vi inte gör det i vanliga fall. Men istället för att utnyttja denna lill-lördag på ovanstående sätt, så arbetar jag kvällen lång. Äh, det gör ingenting, vi har festaste innegården med mysiga utemöbler på jobbet, (tack gävle kommun!)
Inatt som kanske hela Sverige vet, eller bara jag som bryr mig, kommer Matthew Williamsson kollektionen ut på nätet, och ja för fan, han heter Williamson, inte Williams. Dö H&M-smal-bruden... Dö... Jag kommer i alla fall handla för tusentals kronor för jag vill ha allt, allt, allt. Åh, jag blir kär.




puss små troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0