hej ny vecka

dåligt bloggande under helgen som gick, har varit full ruller dygnet runt i princip. lördagen bjöd på restaurangjobb, kvällen var party och utgång till grym housemusik. länge sen det blev krog, så det var riktigt roligt att få dansa av sig. igår var jag hemma i mitt flickrum med mina flickvänner, vi drog till IKEA, köpte massa ljus, godis och klappade gossdjur. jag lekte efterbliven, eller nä, jag behövde inte ens leka det. alla kollade snett. nu har jag skitmycket att fixa med, söka massa jobb, skicka iväg viktiga papper osv. ikväll ska jag på rödakorset möte, måste få tag på dom! ha en skön måndag, för kom ihåg att måndag är bättre än tisdag. här är lite helg i bilder. det började med jobb, fika, mys, fest, lek.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0