hemma från gym och sånt.

kom hem från ett svettigt spinnpass, har städat garderoben (den lilla) och lyssnar på rolig musik för tillfället. haft en ganska konstig dag idag, mycket konstiga tankar om konstiga saker. jag är ganska rastlös, vill ofta att det ska hända saker runtomkring, det är ju roligt. men när det inte gör det, är det mindre roligt. pengar är inte allt, men det är skitkul att ha cash, för det leder ofta till skitroliga saker. men jag ska uppskatta min fattigdom och pyssla hemma istället - bra va? fett hungrig, tänk om mamma kunde mata mig. appropå träningen, så är det skitroligt att jag är på gång igen. woho, nu ska jag bli skitsmal. (not.)


varsågod, konstig gatukonst. puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0