morgon, måndag, kaffe, tenta

jag, det är mycket nu helt enkelt. haft en underbar helg med kusiner i 20 kvm. d is still in the house, eftersom jag tvingat henne till det. var på ikea igår, inhandlade massor av ljus. åt skitgod kycklingspett för billig peng. allmänt spontant och mysig eftermiddag på köpcentret. sitter i skolan nu med kaffetermos, ska tantaplugga med mina klasskamrater, thank god för dom! när dom förklarar saker blir allt enklare än att sitta och lyssna på en doktorand i politiskt vetenskap från typ stckholms universitet! imorgon är min salstenta. och ja, den är fett svår. jag ska fixa, whatev! jag saknar pappa förreseten. han kom hem från istanbul för ett par dagar sedan och hade shoppat mango & zara till mig. åker nog till g-town efter tenta. jag behöver ompyssling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0