sol, träna och p3

hej vänner. sitter och lyssnar på tracks i p3. hittils har jag hunnit vakna, handlat och tränat. varit en sväng på biblioteket och letet efter the secret, har inte råd att köpa fler böcker nu, så jag får utnyttja välfärden. solen skiner udnerbart i staden idag. justj! köpte grekisksallad på rea för 5 spänn(!!) på ica eftersom den gick ut typ igår, skitogtt ju. lunchen is saved. synd att man inte kan frysa ner dom, då hade jag packat på mig. nu blir det dusch och annat. ikväll har jag betsämt mig för att dricka ekologiskt vin och äta sushi. mysigt, gott och trevligt. knäppte fina höstbilder på vägen.






Kommentarer
Postat av: pelle

the secret? är inte det någon märklig bok om hur man ska leva och så?

2009-11-21 @ 16:01:34
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0