tacksam!

jag ringde till min förra arbetsgivare i gävle i hopp om att få arbeta som ett djur under jul/nyår eftersom jag skiter i jul/nyår ganska rejält. föredrar att få fet OB-lön i jan och feb när alla andra invånare är pank. när man är student är man skitglad över rabattkuponger, pant och förträngda 20-lappar i jeansen. hur som helst, bönade och bad om jobb. nja kanske inte riktigt bad, men ni get it. jag var så klart sent ute. MEN jag är så bra så det löste sig. antagligen ska jag få arbeta under jul och så. hon frågade om jag var "hemma" under helgen (nu alltså), ja sa jag. hon undrade om jag ville även jobba nu i helgen. javisst! nu känns det såklart sugit att jobba hela helgen, men vänner, jag kommer vara glad sen. tro mig. off to work.

kolla, fick en morgonorkidé :)



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0