aerobics, here i come!

kom nyss hem från university, D hade möblerat om, städat och lagat mat. fyfan, jag kan vänja mig med detta alltså! nu ska jag till myrorna, apoteket och hinna dra på aerobics pass kl 17. tänkte testa rosenrot. har hört bra grejer om den. jag har börjat blivit skittrött om dagarna, inte roligt att somna som ett litet foster när man har ett liv att leva liksom. kvällen blir soft med idol, plugg och mys. jag känner mig totalt överenergisk och måste dansa bort stress och press på gymet. tentaångesten börjar ta sig inför tisdagen. det enda jag kan göra är att studera. mycket nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

gullevän. aerobics var helt klart behövligt. pöss

2009-10-30 @ 20:58:17
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0