diska, städa, bädda

japp, det har varit min eftermiddag i stort sätt. mina gäster tycker inte om att städa, men det är klart, jag fixar! känndes som jag hade hundhår överallt, var jag än gick omkring i min inte så stora lägenhet. jag valde därför att bla renbädda min lilla hundkorg till säng. fan vad hundhår överallt! jag känner det till och med i ansiktet, hahaha! nu känns allt rent och bra igen. lillrocket... åkte ner med saker till källaren och såg en skitsyngg kille i hissen, med sin tjej. kul va? för övrigt är det höstigt ute, mörkt och blåsigt. jag tänder ljus.

Kommentarer
Postat av: mia sjunger

TÄND ETT LJUS OCH LÅT DET BRINNA!!!! (men ger upp och låter tuben ta över)

http://www.youtube.com/watch?v=X4KCBaVMh7k

2009-10-18 @ 19:50:29
Postat av: Sandra

och jag dricker överdrivet mycket grönt te i min stora vita tekopp som jag fått av fina nyfunna vänner. och lyssnar på fransk musik från paris.

2009-10-18 @ 21:56:00
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0