from the weekend

hemma åter i mitt flickrum och bara chillar och njuter av min feta släkt och familj. fett trött! gårdagen var seg i början, men det blev skitkul sen. såklart! har legat och kollat på idol hela eftermiddagen, jag som hatar idol. men attats vad kul det är, helst när den där bruden hoppa upp i programledarens (glömt hans namn), famn och typ dör av lycka. så fel. så fel. så otroligt roligt! en och annan babe med i år också, fett kul att stirra på snygga killar. Imorse tog jag en liten prommis till D (som för övrigt såg ut som en princess igår) och hennes familj, storfrulle där. såklart - igen. massor av folk, ös, bla, bla. mysigt! ikväll kommer massa tjejkompisar över för lite söndagsmys med lite film, naturgodis och ramlösa jordgub&lime. har massvis av bilder från helgen, men de kommer upp senare under veckan. Alldels för söndagsskönt mood för att sitta här och häcka. imorgon bär det av tillbaka norrut.

xx

Kommentarer
Postat av: Eveline

haha håller med angående idol. tycker inte heller om det egentligen men ändå är man så dum att man kollar?! sjukt ologiskt egentligen.

2009-10-05 @ 08:12:11
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0