go with the flow

godmorgon vänner, har haft en trevlig natt. nu väntas morgonpromenad och kaffe. mina äpplen är slut så jag drar iväg och pantar burkar och köper äpplen. bra va? jag gör samhället och mig själv en tjänst. idag kommer det bli en lång dag i skolan - det känns så. jag bör stanna kvar efter dagens förläsning och plugga mer. i helgen drar jag nog och fixar håret i gävle som jag trodde innan. mmm vi får se hur det blir med det. annars är det mulet och jävligt här utanför. nu äre zytomierska på thevoice. i loooove!

http://seelmic.blogg.se/images/2009/26557_1ms_natalia_vodianova_2009-06_vor-03_122_947lo_40762360_40876893.jpg

nu fick jag fint rise & shine-sms av älsklings c. tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0