Malin sitter med handen på mitt lår..

Hejsan hoppsan folket. Naria Bah aka H här! Gästbloggerskan no. 1!!!!
Just nu och right here dricker i alla fall jag en smula märken, allt från Lacosteöl (alltså Crocodile - Gävleölen) till Moet (grisdyr champange som vår Chat införskaffat).

Musiken synkroniseras och diggas. 90's och Malin. Vilka är här? Typ brudar Graaaooorwww ;) *peddomia goes on*

Jag är fö för första gången här och hälsar på. SUPERY!!
Resan hit gick tydligen fort. En smula GPS, Rockyhäng i knä och Cattis otroligt vackra körning genom naturens alla genvägar.
Jag trivdes bra där.. ett tag. Typ Rocket Pocket (som hunden kallas) rullade och hårade ner mig totalt. Vi har bilder. Dennis Zeliha Beddan aka Heddan får lägga upp dom sen.

Ikväll blir det Hoffmaestro med hela och halva andra gänget, känner ingen och alla.

Nog nu, eller?

Puss tillsvidare...... PZ IN!

Kommentarer
Postat av: soffia

vad fin blogg du har :)

allt bra med dej elr? :)

Have a nice day !

2009-10-11 @ 14:20:23
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0