middags mys och fredagsvin

köpte en fåtölj. bar hem fåtöljen. kom mycket riktigt iväg från min lya. satt på tåget bredvid en skitsnygg kille som jag delade intressen med. läste lite Rogert. mamma hämtade upp mig sen drog vi till söderhilelmska för sjötunga och vin. mysig middag i lantig, romantisk miljö. kramats med bror och brors bästis. åkte iväg till damla och mamma2 (hennes mamma) och blev matat med lingonsylt. fan vad gott det var.

nu ska det duschas, fixas och dra ner på stan och dricka vin med underbara kusiner och deras karlar. imorgon ska jag upp tidigt och fixa håret, undra hur det blir! om jag känner mig själv så vågar jag nog inte göra någon större förändring. haha. ha en trevlig kväll vänner.

ge varandra en kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0