och fotboll

ikväll var jag på fotboll. fett kul, sjukt kallt. men det var en mysig höstkväll med vännerna och kaffe. i eftermiddags var jag på ett grupptäningspass som heter funktionell muskel - och jävlar vad det känndes. jobbade på med varenda lilla muskel som finns i min kropp. har varit en allmänt hetsig dag, med massor att göra (som vanligt), men då trivs jag. det ska vara lite fart. jag och rocket ska bege oss ut för kvällspromenad och hämta ut lite böcker på posten (läs staoil). åhh, läsa. jag saknar att läsa biografier och memoarer. ändring, ändring. sen blir det massor av koppar med te, för jag är askall, sex & the city plus spikmatta. skola och reovisning imorgon. och träning såklart.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0