svensk politik och förvaltning

japp, kanske inte låter skitkul men det läser jag from. idag. fett dyr kurslitteratur, vilket suger. annars rätt intressant. känns lite skumt att "börja" skolan igen efter en veckas festligheter och tentafrihet. btw, så har vi fått napp på en Åre stuga under nyårsveckan, woho! Fan vad mysigt det kan bli, för en "billig" (läs mindre dyr) penning dessutom. mer information om det senare. nu ska jag fixa lite kaffe, böcker, sen rulla hem och peppa med hoffmaestro music.

xxx

Kommentarer
Postat av: gabi

Nej jag är faktiskt svensk men mitt ex var assyr ifrån turkiet och därför känner jag igen språket en aning:)



ja jag ska nog sattsa på ett par sådana själv:)

2009-10-06 @ 15:59:07
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så hemskt mkt! Den är tyvärr second hand..

2009-10-06 @ 16:35:15
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0