idag är det tisdag

Och jag är skittrött, ser hängig ut och är allmänt less och ful. Därför tar jag tag i mitt liv och försöker göra någonting åt situationen. Är på andra sidan korridoren hemma hos mallan och filosoferar om allt mellan himmel och jord. Himla hungrig också, men alldeles för lat. Natten spenderades i en samlingslokal nere i byggnaden pga en människa som tyckte att det var okej att smälla igen mig lägenhetsdörr. Jouren fattade ingenting, så det fanns inte så mycket att göra. Därav tröttheten kanske? Ska nog läsa lite bloggar och få inspirationen tillbaka. Pratade lite med mamma idag, saknar henne och rocketpocket jättemycket. Det är ganska tråkigt att leva ensam ibland.
pusspuss mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0