let there be light

yes it does, det blir sällan som man tänkt sig - någonsin. så jävla tråkigt att vara människa ibland. När allt är jobbigt, dumt och onödigt. Varför är man inte bara glad och tar vara på livet som en gåva? Jag är skitbra på att göra människor uprörda och ledsen, speciellt en människa. Det måste vara en jävla förbannelse, för jag kämpar till mitt yttersta för att vara motsvarigeheten på ett utopiskt samhälle fast i mänsklig form gentemot personen i fråga. Vad ska jag ta mig till, kan någon köra vodoo-style på mig så jag kan bli god och dygdig?! Någon som inte gillar mig och jag är bombsäker på att detta är någon form av spell on me. Grannen där i trappen kanske? haha, hohoh. Fan vad bortskämd man är, sitter här och klagar på kärlek medan barn svälter. Skärpning Deniz. Men det är inge roligt.

Kommentarer
Postat av: mia

en smula snack och ifrågasättningar så blir det Y igen

2009-09-21 @ 17:55:37
Postat av: Natta

Hej :) Vad glad jag blir! haha. lägg till mig på bloglovin eller som favorit på din dator så kan du alltid följa mig även om jag byter bloggar :) Ha en trevlig kväll!

2009-09-21 @ 18:17:06
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: mallan

i hear ya sister. puss

2009-09-22 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0