med myror i mitt hjärta

iband hyllar jag saker och ting. idag hyllar jag pressbyrån i sundsvall och myrorna. myrorna är fett bra, dessutom har jag 10% rabatt där, som hittat. fyndade lite loppis idag och botade tentaångesten, som för övrigt är skriven. pressbyrån är allmänt skittrevlig och peppar mig att köpa massa saker - det är kul. hon är så god hon som jobbar där, mm, jag vill krama henne. hårt! nu är jag "ledig", hah, man är fan aldrig ledig vid universitet. men resten av dagen är jag iaf det. skiter i. nu ska jag städa, laga mat. sen ska jag bara lata hela eftermiddagen och peppa inför kvällen. fan vad skönt. kolla mina underbara loppisfynd.






xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0