mina vänner är på visit

Jag når skitbra nu! Fan jag vill aldrig att dom drar härifrån. Dagen har gått så fort idag. Vi vaknade upp, fick böter på bilen, käkate hotelfrukost hemma hos mig, åkte till birsta city och shoppade ihjäl oss, laddade upp på systemet, fixat hemma med nya möbler, lagat skitgod mat. Nu fixar vi oss med smink, dusch, drinkar och efterrätt. Jag kan leva med det här, ja det kan jag. Hoppas ni har haft en lovley lördag med. Kvällen bjuder på utgång för oss. Återkommer senare vänner. Nu ska Suz måla mina naglar med!




pussspusspuss!

Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

vill du bli länkad?

kommentera mitt nyaste inlägg

2009-09-06 @ 10:09:30
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0